ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

Η κοινωνική κατακραυγή -που αγγίζει τα όρια της
ανθρωποφαγίας, όπως τονίζει ο συνήγορός της Σπύρος Ρομποτής- την έχει εξαντλήσει...
σωματικά και ψυχολογικά, τόσο που φαίνεται στο πρόσωπό της. 

Η ίδια υποστηρίζει με σθένος ότι είναι αθώα και επιμένει πως δεν έχει καμία εμπλοκή στον φόνο, με το ίδιο σθένος που φώναζε τόσο καιρό ακόμα και στις τηλεοπτικές της εμφανίσεις. Αρνείται συνεχώς ότι ομολόγησε στους αστυνομικούς και ισχυρίζεται πως δεν έχει πει λέξη από την ομολογία που εμφανίζεται ότι είναι δική της και στην οποία έχει δηλώσει ότι από δυστύχημα προκλήθηκαν οι μοιραίοι πυροβολισμοί.

Μέσα στο κελί της στις Γυναικείες Φυλακές Κορυδαλλού, η χήρα επαναλαμβάνει τη στοργή της για το παιδί της, τονίζοντας ότι δεν θα μπορούσε ποτέ να αφήσει την κόρη της χωρίς πατέρα,ενώ υπογραμμίζει ότι τον Θανάση τον αγαπούσε.

Ωστόσο, στην Κοιλάδα, στον τόπο όπου έλαβε χώρα η οικογενειακή τραγωδία,τα σενάρια για παράνομους ερωτικούς δεσμούς οργιάζουν και σε αυτά η Αστυνομία προσπαθεί να βρει στοιχεία που θα φωτίσουν την υπόθεση που «πάγωσε» την Ελλάδα.
Τα ερωτικά SMS, η ζήλια και η βία

Η κατηγορούμενη Δήμητρα Βούλγαρη στην κατάθεσή της στους αστυνομικούς ανέφερε γεγονότα από τη σχέση της με τον καπετάνιο.Μεταξύ άλλων, υπογράμμισε: «Γνώρισα τον άντρα μου όταν ήμουν 15 χρόνων. Από την αρχή ο Θανάσης ήταν υπερβολικά ζηλιάρης.Δεν είχε αυτοπεποίθηση, ενώ εγώ ήμουν πολύ κοινωνική και εύχαρις. Έτσι, όταν με έβλεπε να μιλάω με κάποιο αγόρι, νόμιζε ότι εγώ τον απατούσα και μου έκανε σκηνές.Όταν ήμουν σε ηλικία 16 ετών περίπου, ενώ είχαμε σχέση, είχαμε πάει ραντεβού στην εκκλησία της Παναγίτσας, στο Δορούφι Κοιλάδας. Εκεί μου έκανε σκηνή ζηλοτυπίας και κάποια στιγμή έχασε τον έλεγχο, σπρώχνοντάς με στον γκρεμό. Ήμουν τυχερή γιατί έπεσα μόνο γύρω στα 2 μέτρα κάτω, διότι μπόρεσα και κρατήθηκα στα βράχια. Το 2006, ενώ ο άντρας μου ήταν στη Μαδαγασκάρη, διέρρευσε μία φημολογία ότι εγώ είχα εξωσυζυγική σχέση για 5 μήνες με τον 19χρονο. Το διάστημα αυτό εκείνος είχε τουλάχιστον 2 εξωσυζυγικές σχέσεις. Μία μέρα έτυχε να είμαι δίπλα στο κινητό και διάβασα μήνυμα με αποστολέα έναν “Κούλη”. Το μήνυμα έγραφε: “Σ’ αγαπώ πολύ, δεν θα σε ξεχάσω ποτέ, σε περιμένω”. Τον Αύγουστο του 2008 ανακάλυψα πολλά μηνύματα ερωτικού περιεχομένου με αποστολέα το όνομα “Ελένη”. Έφτασα στο σημείο να τηλεφωνήσω στον αποστολέα των μηνυμάτων και άκουσα μια γυναικεία φωνή με αλλοδαπή προφορά».

Η χρεοκοπία και ο ξυλοδαρμός

Η κατάσταση την οποία περιγράφει η κατηγορουμένη για την έγγαμη ζωή της δεν είναι ρόδινη.Η Δήμητρα Βούλγαρη αναφέρει ότι οι εξωσυζυγικές σχέσης του θανόντος ήταν πολλές και τους οδήγησαν στην καταστροφή: «Η κατάσταση αυτή συνεχίστηκε έως τον Ιανουάριο του 2009. Όλο αυτό τον καιρό σκοτωνόμασταν στο σπίτι.Έσπαγα ό,τι έβρισκα μπροστά μου, γιατί δεν άντεχα να με ξεφτιλίζει με τις αλλοδαπές πόρνες και να τρώει όλα τα χρήματα της οικογένειάς μας. Από εκείνο το σημείο καταστραφήκαμε οικονομικά, γιατί δεν είχαμε χρήματα να πληρώνουμε τις δόσεις του δανείου. Κάθε φορά που καβγαδίζαμε, μου έλεγε κατάμουτρα: “Εγώ θα πηγαίνω όπου γουστάρω. Κοίτα τα δικά σου χάλια και άσε με μένα”. Ο Θανάσης άρχισε να γίνεται κάθε φορά και πιο επιθετικός και μια φορά με χτύπησε με δυνατή μπουνιά στην πλάτη και κόπηκε η αναπνοή μου. Νόμιζα ότι θα πεθάνω. Την επιθετικότητά του την έβγαζε και όταν ήθελε να έχουμε ερωτική συνεύρεση».

Έψαχνε το κινητό

Ωστόσο αίσθηση προκαλεί η συμπεριφορά της κατηγορουμένης λίγη ώρα μετά τη δολοφονία, τη στιγμή που ήταν μόνες η Δήμητρα Βούλγαρη και η αδερφή της στο σπίτι του Θανάση Λάμπρου. Η χήρα τράβηξε την αδερφή της και της είπε ψιθυριστά: «Αν βρεις το κινητό τηλέφωνο του Θανάση, μην πεις τίποτα και δώσε το σε μένα. Αν βρεις το κινητό, θα πεις ότι το βρήκες στην πολυθρόνα που είναι το σαλόνι». Το κινητό παραδόθηκε ύστερα από πιέσεις των αστυνομικών αρκετές ώρες μετά, από την ίδια και την αδερφή της, στο Αστυνομικό Τμήμα.
 
loading...
 
Top