ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

Η συγκλονιστική εξομολόγηση της Ρένιας Λουιζίδου για την περιπέτεια της υγείας της: «Όταν γύριζα το “Καφέ της Χαράς”...»Σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Λοιπόν» η Ρένια Λουιζίδου αποκάλυψε την άγνωστη περιπέτεια υγείας που πέρασε την εποχή που γυριζόταν το «Καφέ της Χαράς»...

«Ήταν μια περιπέτεια υγείας που είχα πάρα πολλά χρόνια πριν, για την ακρίβεια το 2004. Ήταν μια φορά που πραγματικά έφτασα σε ένα πολύ κρίσιμο σημείο. Το ήξεραν όλοι οι στενοί μου φίλοι. Ήμουν σοβαρά άρρωστη και ήμουν στο νοσοκομείο. Ο γιος μου ήταν 4 ετών τότε. Κοντεύω 50 χρονών. Σε όλους μας έχει συμβεί κάτι οριακό. Ήταν μια εξαιρετικά σοβαρή μόλυνση και επικίνδυνη για ένα διάστημα 2-3 ημερών. Ήμουν σε οριακό σημείο. Δεν το θεωρώ κάτι ειδικό, γιατί σε όλων των ανθρώπων τη ζωή υπάρχει ένα τέτοιο σημείο. Αυτό συνέβη όταν γύριζα το σίριαλ «Το καφέ της Χαράς». Αν είχα την πρόθεση να γίνει θέμα, αυτό θα είχε συμβεί από τότε. Συνέβη τότε και κανείς δεν το πήρε χαμπάρι».
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top