ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Τα πρώτα χρόνια και μέχρι να γίνει καταξιωμένος δημοσιογράφος-παρουσιαστής έκανε πολλές δουλειές...


Πέρα από περιπτεράς και έχοντας κάνει ουκ ολίγες δουλειές αποκάλυψε ότι εργαζόταν και σε νεκροταφείο μεταφέροντας στεφάνια. Ο λόγος για τον Γιώργο Παπαδάκη που σε συνέντευξή του στο Tv Έθνος αποκάλυψε ότι μετέφερε στεφάνια στο νεκροταφείο και όχι μόνο.
«Σίγουρα, γιατί από τόσες δουλειές που έχω πει κατά καιρούς ότι έχω κάνει, κάποιοι κόλλησαν σε αυτήν. Εδώ τους έχω πει ότι έχω δουλέψει μέχρι και σε νεκροταφείο.

Μάλιστα, τη δουλειά αυτή την έπιασα μαζί με έναν κολλητό μου, ο οποίος αυτήν τη στιγμή είναι ο άνθρωπος καθηγητής πανεπιστημίου. Κουβαλούσαμε στεφάνια. Κατά τα άλλα, και γκαρσόνι έχω υπάρξει και σε εργοστάσια έχω δουλέψει και σε οικοδομή και στα πάντα. Και αυτά δεν τα αναφέρω γιατί θέλω να μου τα χρεώσει κάποιος σαν γαλόνια, αλλά γιατί έτσι έμαθα τη ζωή», δήλωσε ο παρουσιαστής.
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top