ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0


Γιώργο, ένα πραγματικά πολύ όμορφο άντρα, με τον οποίο πολλές γυναίκες θα ήθελαν να είναι μαζί!
Δείτε τις αποκαλύψεις του, αλλά και πόσο γοητευτικός είναι...

«Παρόλο που µε τον αδελφό µου έχουµε δύο χρόνια διαφορά, η µητέρα µας η Βούλα ήθελε να µας ντύνει µε τα ίδια ρούχα, σαν να ήµασταν δίδυµοι. Ήµουν το πρώτο εγγόνι της οικογένειας, οπότε όλοι οι συγγενείς µε είχαν στα όπα-όπα. Θα µπορούσε κάποιος να υποθέσει ότι όταν γεννήθηκε ο Γιώργος, εγώ ζήλεψα – µια και είχα συνηθίσει να είµαι το καλοµαθηµένο που είχε την προσοχή όλων στραµµένη πάνω του. Αλλά αυτό δεν συνέβη. Εξακολουθούσα να είµαι στο επίκεντρο. Και πώς να µην ήµουν δηλαδή; Τους έκανα όλους να γελάνε, πότε τραγουδώντας το Σκόπια, σκόπια µισκό (σ.σ. A far l' amore comincia tu) της Ραφαέλα Καρά και πότε το "Καροτσέρη" και το "Έχω ένα µυστικό" της Αλίκης Βουγιουκλάκη. Είχα και στις δύο µεγάλη αδυναµία. ∆εν υπήρχε περίπτωση να έρθει καλεσµένος στο σπίτι και να µην κάνω σόου».

Και ο αδερφός του, Γιώργος λέει: «Ο Τρύφωνας ήταν χαρισµατικός και ήξερε από µικρός τι θα κάνει στη ζωή του. Θυµάµαι, έπαιρνε τις κούκλες των ξαδέλφων µας και τις κούρευε. Ως παιδιά είχαµε ξεχωριστές παρέες, αλλά τώρα που µεγαλώσαµε βγαίνουµε συχνά µαζί, πηγαίνουµε σε κλαµπ, στα µπουζούκια. Πάντα τον αγαπούσα, πάντα τον στήριζα, αλλά από τότε που χάσαµε τη µητέρα µας, αισθάνοµαι την ανάγκη να επικοινωνούµε περισσότερο».

Ο Τρύφωνας λέει χαρακτηριστικά στο περιοδικό ΟΚ όταν ήταν παιδιά: «∆εν παίζαµε συχνά µαζί, γιατί του Γιώργου του άρεσε το ποδόσφαιρο και ήθελε να γίνει µηχανικός αυτοκινήτων.

Παρ' όλα αυτά µοιραζόµασταν το ίδιο δωµάτιο, µέχρι που πήγαµε στον στρατό και είχε πλάκα γιατί εγώ κολλούσα αφίσες της Αλίκης Βουγιουκλάκη και της Φάρα Φόσετ, που έπαιρνα από τη Μανίνα και την Κατερίνα, ενώ εκείνος είχε φωτογραφίες ποδοσφαιριστών. Μου άρεσε τόσο πολύ η Φόσετ που είχα παραγγείλει σε µία εξαδέλφη µου να µου φέρει από την Αµερική µία κούπα µε τη φωτογραφία της που την έχω ακόµα» .

Ο Τρύφωνας Σαμαράς φωτογραφήθηκε πρώτη φορά με τον μικρό του αδελφό....
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top