ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Ο ζάμπλουτος δημαγωγός
(ουχί δημοσιογράφος) Γιώργος Τράγκας, που το παίζει φτωχός έχοντας τεράστια περιουσία τι στιγμή που πληρώνει με μισθούς πείνας τους συνεργάτες του, με ανάρτησή του στον προσωπικό λογαριασμό στο Facebook προαναγγέλει την δημιουργία πολιτικής κίνησης!...



Λίγο πριν την Ανάσταση ο γνωστός δημοσιογράφος Γιώργος Τράγκας, σε μήνυμά του προς τους φίλους του στο facebook αναφέρει:

Χρόνια πολλά και Καλή Ανάσταση. Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια όλους εκείνους τους πολιτικούς που μου πρότειναν να πάρω μέρος στα ευρωψηφοδέλτιά τους.

Θεωρώ ότι είναι μια ευχάριστη σκέψη να πάει κάποιος στο Ευρωκοινοβούλιο και να το κάνει... «σαλούν» αυτή την εποχή του μερκελικού ζόφου. Άλλωστε, έχω πει στις ραδιοφωνικές εκπομπές μου και το έχω γράψει, ότι ένα μεγάλο μέρος της μάχης για την ανάκτηση της εθνικής κυριαρχίας θα δοθεί στο κέντρο της Ευρώπης, στις Βρυξέλλες.

Είναι πολλοί πια στη Γηραιά Ήπειρο που σκέπτονται ότι δεν μπορούν να αποφασίζουν για τις τύχες όλων των Ευρωπαίων κάποιοι υπάλληλοι που διορίζονται κυρίως από τους Γερμανούς και τις τράπεζες. Είναι κάτι που σκέφτεται ο Γάλλος την ώρα που ψηφίζει Μαρίν Λεπέν, απογοητευμένος από έναν δήθεν αριστερό πρόεδρο, που το παίζει «ερωτιάρης γατούλης» που τρέχει με μοτοσικλέτα στους δρόμους του Παρισιού. Το ίδιο σκέπτονται πολλοί στην Αριστερά και τη Δεξιά.

Δεν αποδέχθηκα όλες αυτές τις προτάσεις που μου έγιναν εδώ και μήνες γιατί πιστεύω ότι ο ρόλος μου στα Μέσα Ενημέρωσης είναι ακόμη θετικός και βοηθάει στην αναχαίτιση της μνημονιακής λαίλαπας. Δεν πιστεύω επίσης στον κατακερματισμό των πολιτικών δυνάμεων και τη δημιουργία κομμάτων που καθοδηγούνται στα ίσια από καναλάρχες, ομιλάρχες και βαρόνους που ευθύνονται για την υποθήκευση και την καταστροφή της χώρας.

Πιστεύω απόλυτα στην εθνική αλληλεγγύη, σε ένα μεγάλο εθνικό πατριωτικό μέτωπο, εκτεινόμενο από την δεξιά ως την αριστερά που να έχει κύριο στόχο την ανάκτηση της εθνικής αξιοπρέπειας. Δεν μπορείς να θες να ζήσεις με το ευρώ ή τη δραχμή ή οποιοδήποτε άλλο νόμισμα χωρίς εθνική αξιοπρέπεια και χωρίς να ορίζεις την τύχη σου.

Μερικοί μου είπαν να αρπάξω το εισιτήριο για την Ευρωβουλή τώρα. Θεωρώ ότι αυτό είναι οπορτουνιστικό και αποτελεί στόχο μόνο ενός που θεσιθήρα.

Μου είπαν επίσης ότι θα μου κλείσουν όλες τις πόρτες στα ΜΜΕ, το έχω ξανακούσει και να ξαναζήσει πολλές φορές στην καριέρα μου.

Όπως και να χει, για να γυρίσουμε στην ταμπακιέρα, πολύ σύντομα θα ενεργοποιηθεί πολιτικά η ομάδα μου σε ολόκληρη τη χώρα. Θα έχετε σύντομα νέα.

Καλή Ανάσταση

Υ.Γ. Με ειδοποίησαν πως η εκπομπή «Ελεύθερος Σκοπευτής» δεν θα βγει στον αέρα την άλλη Πέμπτη. Το κανάλι Ε έχει προγραμματίσει άλλο πρόγραμμα βάσει όπως μου είπαν του συμβολαίου μου.

Η «Απαγορευμένη Ζώνη» και o «Ελεύθερος Σκοπευτής» θα βγουν (και θα τερματίσουν) αμέσως μετά του Θωμά, Τρίτη και Πέμπτη.

Άρα επιστρέφουμε την άλλη Πέμπτη στον REAL FM και θα δούμε από πού θα ακουγόμαστε και από πού θα φαινόμαστε...

Γιώργος Τράγκας
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top