ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
17χρονος μαθητής: Ο χρυσαυγίτης ήθελε να με σκοτώσει“Το παιδί μου ζει από θαύμα”, κατέθεσε ο πατέρας του νεαρού που δέχθηκε δολοφονική επίθεση από μέλος της Χρυσής Αυγής.

“Ήθελε να με σκοτώσει”, υποστήριξε στο δικαστήριο ο 17χρονος μαθητής που τον περασμένο Ιανουάριο δέχθηκε δολοφονική επίθεση από μέλη της Χρυσής Αυγής μέσα στο σχολείο του, αναφερόμενος σε έναν από τους κατηγορούμενους, για τον οποίο ισχυρίστηκε ότι είχε προσπαθήσει και στο παρελθόν να τον σκοτώσει.

"Ο δράστης φορούσε κουκούλα αλλά το πρόσωπό του δεν ήταν καλυμμένο. Από την πρώτη στιγμή αναγνώρισα τον κατηγορούμενο. Δεν είδα το μαχαίρι. Ο γιατρός με βεβαιότητα μου είπε ότι το αντικείμενο ήταν αιχμηρό", είπε και συνέχισε: "Δεν άκουσα βήματα πίσω μου, επειδή φορούσα ακουστικά και άκουγα μουσική. Ένιωσα να ακινητοποιούμαι. Κάποιος πρέπει να με έπιασε από τους ώμους. Με χτύπησε από τα δεξιά στον κρόταφο και στη μύτη. Γύρισα το κεφάλι να δω ποιος είναι και είδα τον κατηγορούμενο. Τότε με χτύπησε κοντά στην καρωτίδα. Το χτύπημα έκοψε τη μύτη μου και την άφησε να κρέμεται".

Ο 17χρονος, καταθέτοντας στο δικαστήριο, μίλησε για τα λεπτά που ακολούθησαν της επίθεσης: "Δε μου είπαν λέξη. Όταν φώναξα βοήθεια, άρχισαν να τρέχουν. Πάρα πολλά άτομα είδαν το συμβάν αλλά κανείς δεν θέλησε να έρθει να μιλήσει επειδή φοβούνται".

Στο εδώλιο κάθονται δυο κατηγορούμενοι, στους οποίους αποδίδεται η  οργανωμένη επίθεση σε βάρος του 17χρονου. Σύμφωνα με την κατηγορία, οι κατηγορούμενοι, οι οποίοι φέρονται ως μέλη της Χρυσής Αυγής, του επιτέθηκαν γιατί θεώρησαν ότι έγραψε στο θρανίο συμμαθήτριάς του αντιφασιστικό μήνυμα.

Αναφερόμενος στο περιστατικό, ο 17χρονος μαθητής είπε στους δικαστές: "Το μόνο που είχε συμβεί νωρίτερα είναι ότι η κοπέλα του συγκεκριμένου κατηγορούμενου, ήταν φίλη μου, ζωγράφιζε στο θρανίο της σβάστικες και σταυρούς. Της μίλησα για όλα αυτά και της είπα ότι μπορεί να βρει τον μπελά της αλλά δεν άκουγε. Μια μέρα για πλάκα κάποιος έγραψε στο θρανίο της ΑΝΤΙΦΑ. Μου είπε να το σβήσω αλλά δεν το έκανα επειδή την πείραζα. Δεν ξέρω αν αυτή ήταν η αφορμή, αλλά ως τότε δεν είχα δεχτεί απειλές από κανέναν. Δυο μήνες μετά μου επιτέθηκαν".

Ο νεαρός εξέφρασε την πεποίθηση ότι η επίθεση σε βάρος του ήταν προμελετημένη "Έγινε σε μια γωνία που δεν μπορούσαν να με δουν από το προαύλιο", είπε χαρακτηριστικά.

Οι γονείς του 17χρονου μαθητή, καταθέτοντας στο δικαστήριο, μίλησαν για "οργανωμένη, δολοφονική επίθεση", αφού το παιδί τους, όπως είπαν, παρέμεινε στο χειρουργείο πάνω από 2,5 ώρες. "Δεν τον χτύπησαν μόνο στο πρόσωπο. Μια μαχαιριά καρφώθηκε στο λαιμό του" είπε ο πατέρας του θύματος, ενώ η μητέρα συμπλήρωσε: "Μπήκα στο ιατρικό κέντρο και είδα το παιδί μου μέσα στα αίματα. Ο γιατρός μου είπε, έχεις Άγιο. Το παιδί σου πήγε και ήρθε στον άλλο κόσμο".

Η δικογραφία για τη συγκεκριμένη υπόθεση περιλαμβάνεται στο φάκελο  που ερευνούν οι ανακρίτριες Ιωάννα Κλάπα και Μαρία Δημητροπούλου για τη δράση εγκληματικής οργάνωσης.
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top